30 March 2023

Cas

Sesi sekolah kali ini hectic sungguh. Dengan ajar subjek bukan kor, perasaan sukar melepaskan dan macam-macam lagilah. 
Hari ini dah Ramadhan ke berapa tak tak kira. Hahaha. Budak budak STAM akan masuk pada 3 April. Lut, Aiman, Ika, Arep, Apis. Yang lain dapat SMADHM. Nabil, Anis.
Aku punya lesu longlai tu asyik tidur je bila masa lapang dekat bilik guru. Salah satu sebab aku ajak budak-budak (sidekick sebenarnya) pergi iftar ialah ialah untuk cas tenaga. 
Baru perasan dua minggu ni tak gelak macam mana duluuuuu gelak. Macam masa ada lawak separuh masak budak-budak SPM 2022. Bila Haji dengan Wak naik kat sekolah tadi, lawak apa tah diorang buat, baru aku perasan. Perasan dekat dua minggu yang tak gembira sangat hahaha. Hmmm. 
Mungkin ini antara kehilangan yang dirasai selepas rasa hilang kawan-kawan yang bfg lagi awal masa Joden. Macam tehe, Leha, Yusra, yuffa balik dulu. 

Nak minta izin pun aku cuak hahaha. Sampai jumpa lagi bila-bila korang. 
Budak perempuan nantilah kita set. Haha. Tapi yang ni memang happy pill dulu. Selain Zik, Ahmed, Apis, Tajul, Waz, Nabil, Paan, Faiz dan semua lah. 
Dan terpaling sidekick tu ada lah kat sini hahaha. Budak biasa paling biasa Aiman ah. Penumpang terawal naik, terakhir turun. 
stay-kehsyen konon hahhah. Tapi aku sekolah Jemahat. 

Semoga minggu depan kembali bertenaga dan gembira hendaknya. ❤️

No comments:

Post a Comment