4 February 2023

Kelakar Arep 1

Kisah 1
"Zah, ada lawan bola jaring ke kat sini?" Aku tercengang. Dalam hati aku, apelah si Arep ni merepek. Dah lah diorang lambat datang kelas. Dah tau nak kelas kat atas, bawaklah barang siap-siap. Ni baru terhegeh-hegeh nak pergi ambik barang dekat kelas. Lepas tu diorang ni pandai tau. Yang lambat tu sekali dengan Lutfi. Aku ni kalau dengan Lutfi ni serba salah nak marah. Budak baik. Kalau orang lain tu bebel panjang sikit haha (kalau korang baca jangan marah ek HAHAHA).
Aku buat muka pelik dekat Arep. Pastu dia pergi tunjuk budak perempuan. Ala. Budak perempuan kan suka cot cet cot cet dalam kelas. Jadi bilik ICT jadi bingit lah. Masa ni aku bantai gelak dah. 

Nanti ada lagi dua cerita. Cerita bengkel stadium hahaha. 
Sikit je lagi nak habis sekolah budak-budak ni. Nanti mesti rindu.  

No comments:

Post a Comment