3 June 2013

Alhamdulillah

Result dah keuar .secara total aku telah tamat tahun dua pengajian di Universiti Yarmouk . Alhamdulillah keputusan memberangsangkan , walau naik 0.2 saja pointer aku syukur sebab . macam macam sebab banyak nak cerita sebenarnya , sangat sangat . sekarang musim cuti sebelum masuk short sem . kat sini kami panggil soifi : musim panas . sekarang suhu tinggi , kemas rumah yang banyak lipas .

saya mohon doa semua untuk saya , perantau ilmu .
semoga Allah memberikan kita ilmu yang bermanfaat

pentadbiran dah tukar , ada banyak kisah terjadi .
bila saya lapang nanti saya cerita


Baru balik berenang
dan finallly i CAN swim :')

Alhamdulillah
banyak Allah bagi nikmat
Allah bagi najeeh dalam exam
Allah bagi kejutan buat saya
Allah bagi rezki yang banyak
paling penting
Allah masih kekalkan dalam nikmat Islam dan Iman

50 ways take a break



dan sekarang saya tengah praktik , semalam baru balik mengembara :)



3 comments:

  1. salam..diam-diam nk blik m'sia...nk kawen k? Hihi..

    yes I do ? for who?

    Papepun, akk doakan yg terbaik...

    ReplyDelete
  2. wassalam ummu mawar :)
    macam kak iela..hahah.

    apelak nak kawen . tersedekk oii

    yes i do , for my cinta wakakaka..

    doakan saya akak :')

    ReplyDelete
  3. eleh..tersedak konon..
    haha...:-)

    Mawar kata cam x lama nk dpt geng.. : p

    ReplyDelete