11 April 2013

Selamat Pulang

Mengenali beliau ketika dilantik sebagai Timbalan Unit Bahasa PMK 2012/2013 .
Aku tak tahu ada sorang budak Melayu ambik Sains Gunaan dekat JUST .
Dan tanggal 8 April 2013 dia meninggalkan Bumi Irbid pulang ke Malaysia dan tak kan pulang lagi ke Jordan .

Nama dia Umair . Umair bin Ibrahim .
Dia sangat sangat hebatt sangat sangat .
Pada kacamata seorang aku dia punya banyak kelebihan .
Aku tau yang dia akan pulang akhir Mac , dua minggu lebih lagi sebelum dia balik :)

Sebenarnya aku banyak terinspirasi dengan dia . Wallah , sungguh .
Kalau lah korang ( budak Malaysia ) sempat kenal dengan dia .

Status terakhir Umair


Team PMK masa KAMI

: Umair tu yang paling sopan dalam ni :

Umair semoga terus sukses dimana saja berada dan moga Allah kurniakan awak kesembuhan .



sekarang aku sedang menghafal
nak exam 
doakan yang terbaik
moga Allah rahmati kita semua :)

No comments:

Post a Comment